חוות דעת עובדי כלנית כרמון - עבודה בכלנית כרמון
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    כלנית כרמון  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 96 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בכלנית כרמון?

Theworker > חוות דעת כלנית כרמון

חוות דעת של עובדי כלנית כרמון

96 - 91 מתוך 96
share on facebook
בגלל מנהלים זוטרים , פוטרתי מהחברה ללא שום קבלת הצעה...  
עבד/ה בתפקיד תומך HD בין השנים 2013 - 2013 18.12.2013
יתרונות: בהתחלה נראה כי נכנסתי סוף סוף לחברה מסודרת עם תנאים
חסרונות: מנהלים , ראשי צוותים צעירים תופסי תחת שמחפשים רק את מי לרמוס, פשוט בושה וחרפה, לא להתקרב למשרה של בנק לאומי למשכנתאות- סניף תל אביב

קיצר לא להתקרב זה בזבוז מזמנכם ובכלל זה דמי כיס. מספיק...  
עבד/ה בתפקיד נציג תמיכה טכנית באינטרנט בין השנים 2013 - 2013 16.12.2013
יתרונות: אין יתרונות. בעיקרון הרעה בתנאי עבודה. שכר מאוד נמוך. הנהלה שוכחים מהמעמד שלהם וסנובים ונציג הופך להיות דרגה פחות. לא כיף לעבוד שם ותברחו. לא להתקרב מניסיון אישי וחבל שלא התייעצתי מראש.
חסרונות: יש הרבה חסרונות שכאן קשה לתאר בתוך ריבוע קטן.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

לא להתקרב !  
עבד/ה בתפקיד HD בין השנים 1989 - 2013 11.07.2013
יתרונות: אין................
חסרונות: הכל , חברה על הפנים !

המלצה אישית? תתרחקו, חפשו לכם מקומות טובים יותר.  
עבד/ה בתפקיד HD בין השנים 1989 - 2013 23.04.2013
יתרונות: עבודה אצל לקוחות גדולים בשוק
חסרונות: הרכזות משקרות ללא כל בושה, אין אמון בחברה.
שכר נמוך מאוד!

מקום נחמד וחברותי, מתאים לעבודה לסטודנטים או אנשים...  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית בין השנים 2010 - 2010 24.09.2011
יתרונות: מצויין לסטודנטים, שעות נוחות.
משתדלים להתחשב במצב האישי ולהתאים משמרות.

האווירה החברתי כיפית, חבר'ה צעירים, יוצאים יחד גם בלי קשר לערב גיבוש מאורגן מהעבודה.

מבחינת עבודה היה נחמד עד עכשיו אך המצב קצת השתנה... (פירוט בחסרונות)

מתאים לאנשים עם סבלנות ויכולת הקשבה. רוכשים ניסיון בתמיכה טלפונית ובעבודה עם אנשים.
מודעים להתפתחויות טכנולוגיות מוקדם מכולם.

התנאים טובים, המיקום טוב, השכר לא כ"כ מספק אבל יש פרמיות שמעלות קצת.
חסרונות: יש צורך לעמוד ביעדים שנבדקים אלקטרונית ולכן אין כ"כ שליטה על התוצאות וגם אם תסבירו לאחראים בע"פ מדוע החודש הגעתם למצב כזה, זה לא יעזור לפרמיות...

היינו אמורים לתמוך בתחום מסויים בתוך נושא התמיכה הטכנית (מן תת מוקד כזה) אך במשך הזמן פשוט הפכנו ל "מוקד כל יכול" - הכל נהיה חובה במסגרת מוקדנו.
בנוסף הוסיפו לנו יעדי מכירות ולא מפסיקים לנבוח על זה כל היום.

הצוות הניהולי השתנה, ולא כ"כ לטובה. למרות שיש מביניהם צדיקים בסדום.

קידום? צריך לחפור ולהיות קרוב לצלחת כדי לקבל. כמו כן לעמוד בכל היעדים.
לא עזר להם הסבר שאני מתאים יותר לתפקיד אחר ולכן עליי לעבור תפקיד. לא עמדת ביעדים של התפקיד הזה? אתה לא יוצלח לכלום.

צריכים שיפור מיידי ביחסי אנוש, בכל מקרה העובד הוא גם...  
עבד/ה בתפקיד Help Desk בין השנים 2006 - 2010 29.03.2011
יתרונות: מקום עבודה למתחילים בלבד לשם צבירת נסיון. יש אנשים נפלאים שיכולים להעשיר את ידיעותיך מבחינה מקצועית
חסרונות: המנהלים הזוטרים, כל מה שמעניין אותם זה לסתום חורים. אין השקעה ורצון לקדם, אלא אם כן זה מסתדר להם לפי דרישת לקוח. שכר נמוך וללא תנאים. ההנהלה העליונה יותר נחמדה, מי שיש לו מרפקים ועזות יוכל להתקדם.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  כלנית כרמון    
 
 
500 עובדים
משרדים ראשיים: הרצליה
 
 
  החברה מתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים.